سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به وجود 29 هزار و 841 واحد در قالب مسکن مهر در این شهر، گفت: 20 تا 23 هزار واحد از این تعداد در صورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی صندوق ملی مسکن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نسیم اقتصاد، «خلیل محبت‌خواه» در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه ساخت مسکن مهر در شهر جدید پردیس از سال 90 شروع شده است، افزود: از حدود 84 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس، نزدیک به 29 هزار و 841 واحد باقی مانده که از این تعداد 10 هزار واحد هم اکنون در حال آماده سازی است تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

 
وی اضافه‌کرد: بقیه واحدها نیز که از 50 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، طبق برنامه ریزی های انجام شده و با تخصیص اعتبار از سوی صندوق ملی مسکن، تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان می‌شود.
 
محبت خواه با بیان اینکه پنج تا 6هزار واحد دیگر نیز که زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در سال آینده عملیات اجرایی آنها به پایان خواهد رسید، تصریح‌کرد: با توجه به وجود طرح‌های مسکن مهر، هیچ طرح و پروژه‌ای در قالب نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس نداریم و اولویت ما به پایان رساندن این طرح است.

لینک کوتاه
مسکن مهر پردیس ساخت مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما