ساعت کاری بانک‌ها و ادارات دولتی در تهران از امروز شنبه 30 خرداد 1405 تغییر کرد و دستگاه‌های اجرایی فعالیت خود را بر اساس برنامه جدید آغاز کردند. بر اساس بخشنامه ابلاغ شده دولت، ساعات کاری تمامی دستگاه‌ها از 26 اردیبهشت‌ماه تا 15 شهریورماه سال جاری، از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از هفت صبح، ساعت کار بانک‌ها و ادارات دولتی و همچنین دستگاه های اجرایی تغییر پیدا کرد.

دبیر کل شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: حسب اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، از امروز تمامی بانک‌ها از ساعت 7 صبح تا ساعت 13 به مشتریان خود سرویس ارائه خواهند کرد.
 
روزهای پنجشنبه نیز بانک‌ها از ساعت 7 تا 13 خدمات ارائه خواهند کرد و زمان فعالیت آنها با سایر روزهای هفته تفاوتی نخواهد داشت.
 
ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی
بر اساس بخشنامه ابلاغ شده دولت، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از 26 اردیبهشت‌ماه تا 15 شهریورماه سال جاری، از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شده است.

لینک کوتاه
ساعت کاری بانک‌ها ادارات تهران

اخبار مرتبط