30 خرداد 1405
ساعت کاری بانکها و ادارات دولتی در تهران از امروز شنبه 30 خرداد 1405 تغییر کرد و دستگاههای اجرایی فعالیت خود را بر اساس برنامه جدید آغاز کردند. بر اساس بخشنامه ابلاغ شده دولت، ساعات کاری تمامی دستگاهها از 26 اردیبهشتماه تا 15 شهریورماه سال جاری، از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شده است.