پلیس با ارسال پیامکی از مردم خواست در صورت مشاهده افرادی که از اماکن آسیب دیده برای دشمن عکس برداری می کنند، آن ها را شناسایی و به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، پلیس با ارسال پیامکی سراسری به هموطنان اعلام کرد: از آنجا که برخی مزدوران وابسته به دشمن جنایتکار در حال جمع‌آوری و ارسال تصاویر و اطلاعات اماکن آسیب‌دیده یا محل حضور نیروهای حافظ امنیت هستند، خواهشمند است چنانچه با این وضعیت روبرو شدید،فورا مساله را به ماموران انتظامی و امنیتی انتقال دهید.


لینک کوتاه
مردم مزدوران پلیس

اخبار مرتبط

نظرات شما