دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد 367 هزار و 186 واحد نهضت ملی در بانک مسکن در قالب 54 هزار و 348 پروژه با اعتباری بالغ بر 169 هزار و 741 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر حسینی افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا تاریخ نوزدهم تیرماه 1403، مجموعاً 528 هزار و 358 واحد مسکونی در قالب 92 هزار و 2 پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، صندوق مسکن و‌ قرارگاه امام حسن(ع) به بانک مسکن معرفی شده است و 209 هزار و 859 واحد نیز خودمالک هستند.
مدیرعامل بانک مسکن گفت:این بانک تا تاریخ مذکور، از مجموع مبلغ تأمین اعتبار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کل شبکه بانکی کشور به تنهایی بیش از 97 هزار و 262 میلیارد تومان به عنوان سهم‌الشرکه به سازندگان پروژه‌ها پرداخت کرده است که در نوع خود بی نظیر و قریب 70 درصد پرداختی کل نظام بانکی را انجام داده است.
وی افزود: تاکنون تعداد 39 هزار و 458 واحد مسکونی نهضت ملی نیز در بانک مسکن به بهره‌برداری و فروش اقساطی رسیده است که روند فوق با جدیت در دست پیگیری است.
دکتر حسینی در پایان گفت: سهمیه بانک مسکن در سه سال اول اجرای این طرح ، بالغ بر 259 همت بوده است که علیرغم سهم حدود 3 درصدی این بانک از کل سپرده های شبکه بانکی کشور ، با سهمیه بیش از 18/5 درصد از نهضت ملی مسکن بیشترین سهمیه را در میان تمامی بانک ها داشته است. بی شک عملکرد منحصربفرد و تاثیرگذار این بانک در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن نشان از همت مضاعف، جهت‌گیری مسئولانه و کار جهادی برای خانه‌دار کردن مردم دارد که با تلاش هرچه بیشتر ادامه نیز خواهد یافت.
انشاء الله

 

لینک کوتاه
نهضت ملی بانک مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما