امروز قیمت ها در بازار ارز تهران مسیر نزولی را تجربه کردند و قیمت درهم امارات هم با افت ارزش 30 تومانی، 1780 تومان معامله شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، آخرین روز کاری هفته برای بازار ارز تهران در حالی سپری شد که قیمت ها نسبت به آنچه در روز چهارشنبه 20 تیر تجربه کرده بودند؛ کاهش بیشتری را تجربه کردند و قیمت دلار هم با از دست دادن کانال 58 هزار تومان،‌ به کانال 57 هزار تومان وارد شد. قیمت دلار آخرین باری که در محدوده کانال 57 هزار تومان قرار گرفت،‌ پنجم خرداد امسال بود که پس از آن ساز افزایش را کوک کرد و مسیر صعودی را در پیش گرفت.

اقتصادنیوز نوشت: سایر ارزها هم امروز در بازار به مانند دلار با تجربه مسیر کاهشی، فتح کانال های پایین دست خود را در دستور کار قرار دادند. در ادامه به آخرین قیمت ها در بازار ارز تهران نگاهی خواهیم انداخت.

قیمت درهم امارات امروز 21 تیر 1403

امروز قیمت درهم امارات در جریان معاملات بازار ارز تهران مسیر نزولی را در پیش گرفته است و به مانند دلار با از دست دادن کانال روز را به پایان رساند. قیمت درهم امروز افت 300 تومانی را تجربه کرد و 15 هزار و 900 تومان نرخ گذاری شد.

نرخ امروز ریال عمان

ریال عمان هم امروز در بازار به مانند درهم امارات کاهش قیمت را تجربه کرد و 152270 تومان نرخ گذاری شد. ارزش هر ریال نسبت به روز گذشته افت سه هزار و 210 تومانی داشته است.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق امروز در حالی میان معامله گران خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته افت قیمتی را تجربه نکرد و 44 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

امروز همچنین خبری درباره اعلام زمان آغاز فروش در اربعین توسط بانک مرکزی منتشر شد. طبق آنچه این بانک منتشر کرده است،‌ دستورالعمل «ترتیبات تامین و عرضه ارز دینار به زائرین اربعین حسینی (ع) در سال 1403» به 7 بانک ملی، تجارت، صادرات، ملت، پست بانک، پارسیان و سپه ابلاغ شده است. فروش ارز به زائران اربعین حداکثر به مبلغ 200 هزار دینار عراق به نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران (ETS) خواهد بود. دریافت هرگونه کارمزد و یا هزینه از متقاضی به جز معادل ریالی ارز مورد تقاضا (بر اساس نرخ مرکز مبادله)، ممنوع است.

فروش ارز به زائران بالای پنج سال از تاریخ هفتم مرداد 1403 تا پایان روز سوم شهریور 1403 با ارائه اصل کارت ملی و گذرنامه یا «برگه تردد اربعین» معتبر زائر، ثبت در سامانه «نظارت ارز» و با الزام درج کد رهگیری امکان‌پذیر است.

همچنین مجید میراحمدی،‌ رئیس ستاد مرکزی اربعین هم درباره نرخ بلیت هواپیما و اتوبوس تصریح کرد: قیمت بلیت هواپیما را سازمان هواپیمایی باید اعلام کند و نباید تغییری در قیمت ایام اربعین ایجاد شود. اما در سفر با اتوبوس هزینه بلیط تا 25 ماه صفر، دوبرابر دریافت می‌شود. هزینه بیمه نیز 60 الی 70 هزار تومان است که قبلاً اعلام شده بود و البته خدمات 75 درصد بیشتر است.

نرخ امروز لیر ترکیه

معاملات امروز در حالی به پایان رسید که قیمت لیر ترکیه در جریان مبادلات ارزی پایین آمد و با افت ارزش 30 تومانی، به 1780 تومان رسید.

قیمت منات آذربایجان در بازار

امروز همچنین قیمت منات آذربایجان مسیر نزولی را تجربه کرد و 34380 تومان خرید و فروش شد. هر منات با افت قیمت 690 تومانی رو به رو شده است.

قیمت درام ارمنستان امروز

بازار امروز شاهد افت چهار تومانی قیمت درام ارمنستان نسبت به روز گذشته است. ارزش هر درام امروز در بازار به 151 تومان رسید.

نرخ امروز لاری گرجستان

لاری گرجستان هم به مانند سایر ارزهای مرور شده مسیری جز کاهش را پیش روی خود ندید و 310 تومان ارزان شد. هر لاری عصر امروز و در پایان مبادلات ارزی 21690 تومان خرید و فروش شد.

آخرین قیمت بات تایلند

حال نوبت به مقاصد آسیایی دور دنیای امروز رسید؛ بات تایلند در جریان معاملات بازار 21 تومان ارزان شد و 1619 تومان قیمت گذاری شد.

نرخ امروز رینگیت مالزی

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی در بازار عقب نشینی کرد و 210 تومان ارزش گذاری شد تا نسبت به پایان معاملات روز گذشته، 12480 تومان معامله شود.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران از سقوط محسوس همه قیمت ها نسبت به روز گذشته حکایت داشت و به جز دینار عراق، همه ارزها مسیر نزولی را تجربه کردند.

لینک کوتاه
قیمت درهم امارات هزینه سفر اربعین