صبح یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارو کارگر ،نمایندگان کارگران ارکان ثالث با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به گفتگو نشستند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران صبح یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارو کارگر ،نمایندگان کارگران ارکان ثالث با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به گفتگو نشستند.
 
دراین نشست گلپایگانی ضمن تبریک این روز به جامعه کارگران نسبت به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران که عنوان نمودند تولید ،ستون فقرات کشور و کارگر ستون فقرات تولید هستند پرداختند.
 
وی به مقایسه چگونگی برخورد با کارگران پیش از انقلاب و پس از پیروزی جمهوری اسلامی اشاره نمودند و اقداماتی که در خصوص دستمزد و مزایای کارگری و رفاهیات آنان در دولت مردمی سیزدهم درشرکت ملی حفاری ایران انجام دادند رابرشمرد.
 
دراین نشست که در دفتر مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد مدیر منابع انسانی، رییس حراست و رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند.
 
در پایان نمایندگان کارگران با بیان نمودن تلاشهای صورت گرفته خواستار تسریع روند بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای تابع قانون کار شدند.

لینک کوتاه
کارگران مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما