نخستین رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اجرای طرح پویش و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به صنایع (اشتغال همزمان با تحصیل) با حضور 30 شرکت و سازمان صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این رویداد از تاریخ 14 لغایت 16 اسفندماه 1402 با حضور متخصصان صنعت حفاری از مدیریت پژوهش،فناوری و مهندسی ساخت در راستای راهبردهای کلان دانشگاه آزاد اسلامی و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی این دانشگاه مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم های محلی و منطقه ای و توسعه اشتغال برگزار شد.
در طول برگزاری این رویداد کارشناسان مستقر در غرفه شرکت ملی حفاری ایران پاسخگوی سوالات تخصصی دانشجویان و اساتید دانشگاه  در زمینه عملیات حفاری و همچنین چگونگی فراهم آوردن بستر لازم برای توسعه همکاری این شرکت و دانشگاه آزاد بودند.
در آیین اختتامیه که با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و مدیران شرکت های صنعتی حاضر در رویداد برگزار گردید از شرکت ملی حفاری ایران به پاس حضور فعال و حمایت از این اتفاق با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است مهارت‌افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، ایجاد فرصت اشتغال دانشجویان و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعتی به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از مهمترین اهداف اجرای طرح صدرا می باشد.

لینک کوتاه
صدرا دانشگاه و راه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی اهواز شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما