«علی محمد قزباف نژاد» از شرکت پتروشیمی بندرامام در دومین کنگره بین المللی بهداشت و صنایع غذایی دانشگاه جندی شاپور اهواز موفق به کسب عنوان برتر مسئول فنی برتر از سوی سازمان غذا و دارو شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، «علی محمد قزباف نژاد» از شرکت پتروشیمی بندرامام در دومین کنگره بین المللی بهداشت و صنایع غذایی دانشگاه جندی شاپور اهواز موفق به کسب عنوان برتر مسئول فنی برتر از سوی سازمان غذا و دارو شد.به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، در آئین دومین کنگره بین المللی بهداشت و صنایع غذایی که از سوی دانشگاه جندی‌شاپور اهواز برگزار شد، «علی محمد قزباف نژاد» از شرکت پتروشیمی بندرامام عنوان مسئول فنی برتر سال 1402 را کسب کرد.
در لوح یادبودی که از سوی معاونت غذا و دارو و مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی اهواز به علی محمد قزباف نژاد اهدا شده است آمده است:«کسب عنوان مسئول فنی برتر سال 1402، حاصل تلاش بی دریغ، حسن تدبیر و تخصص جنابعالی در صنعت تولید است.
ضمن تبریک این درخشش ارزشمند که نوید بخش آینده‌های پویا و متعالی برای صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از ایزد منان سلامت و عزت، تداوم تلاش و توفیق روز افزون جنابعالی در عژصه سازندگی و آبادانی استان خوزستان و میهن عزیزمان ایران را مسئلت می‌نماییم.»

لینک کوتاه
پتروشیمی بندرامام

اخبار مرتبط

نظرات شما