دکتر انصاری نیک: «مدیریت دارایی فیزیکی نحوه بکارگیری دانش برای قدرتمند بودن است و نتیجه آن پایداری، ایمنی و تولید ثروت می باشد.»

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، جشنواره تقدیر از برترین های پروژه استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان این شرکت در سالن همایش حکمت برگزار شد.
در این مراسم دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، ضمن تشکر از برگزاری این جشنواره عنوان کرد: «خیلی خوشحال هستم که به هر صورت این بستر فراهم شد و حرکت، باور و شناخت بیشتر در این زمینه بیشتر شد. بستری که دوستان قبلی شروع کرده بودن بالاخره کارها و تلاش‌های گذشته قابل تقدیر بود. در هر صورت ما ادامه آن تلاش را داریم انجام میدهیم. از زیرساخت دوره های قبل استفاده می‌کنیم ولی با سبک و باورهای متفاوت تر، همراه با مشارکت پرشور و تمام عیار در بین همه سطوح شرکت اعم از مدیران، سرپرستان، متخصصان و همه کارکنان باهم این کار بزرگ انجام شد. امید بخش تر هست با اعداد و ارقام در مدل آپ تایم که معیار کار می باشد و در این زمینه نمره 71.5 بدست بیاوریم و این هدف محقق بشود انشالله.»
نتیجه این کار در تمام واحدها، ادارات و ساختمان ها آثار دارایی های فیزیکی قابل رویت و ملموس دیده شود.
 
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه افزود: «خیلی مهم است که این حرکت و برنامه، محتوا، بینش و هدف گذاری ها به تمام سطوح پایین تر نیز اطلاع رسانی و انتقال داده شود، لذا این حرکت باید با قدرت دنبال شود و در جای جای شرکت نهادینه گردد. هر وقت این پافشاری در این زمینه رخ داد نمره 71.5 به درستی نمایان خواهد شد که باعث الگو شدن پتروشیمی بندرامام می شود.»
 
ایشان با اشاره به بستر و ظرفیت های انسانی، دانشی و زیرساختی موجود گفتند: «مطمئنا” بندرامام این شایستگی را دارد که به بهترین شکل ممکن این حرکت را ادامه دهد.»
وی بیان کرد: «وقتی دارایی ها هدر نرود باعث افزایش ثروت شده و به مجموعه قدرت می‌دهد. لذا باید از منابع و دارایی های فیزیکی شرکت محافظت کنیم تا بتوانیم از هدرروی و بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری بعمل آوریم»
 
در انتهای برنامه نیز از نفرات برتر مدیریت ها و گروه‌هایی که در پروژه استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام تلاش کرده بودند تندیس و لوح تقدیری اهدا شد.

لینک کوتاه
پتروشیمی بندرامام مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

اخبار مرتبط

نظرات شما