در پنجمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک "مدیریت بهینه منابع و تسهیلات " سال جاری، با حضور عباس پیروزی عضو هیات عامل و معاون اعتباری (مالک مضمون)‌، محمد نجف‌زاده عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول ، روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل حسابداری و مدیریت بودجه، حسابداری مالی، اعتبارات، برنامه ریزی و نظارت اعتباری ‌، بررسی طرحها، توسعه سیستم‌ها با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد.

 به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، حامد فقیهیان رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به وضعیت پیشرفت و انحراف پروژه های مضمون مدیریت بهینه منابع و تسهیلات اشاره کرد و راهکارهای لازم برای رفع موانع و تسریع در انجام امور به مجریان پروژه‌ها اعلام شد.

 
 در ادامه این مراسم مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پروژه‌های جاری، راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی پرداخته و راهکارهای پیشنهادی خود را در این زمینه مطرح کردند.
 
سامانه تسهیلات، مدیریت دارایی و بدهی ، زنجیره تامین مالی ، اعتبارسنجی و رتبه بندی مشتریان  از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بوده و مدیران پروژه حوزه مالی نیز با  اختتام پروژه های خود نسبت به ارائه دستاوردهای استراتژیک آن اقدام کردند.
 
همچنین محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول  نیز ضمن اشاره به اهمیت پروژه تسهیلات ، خواستار گزارش دهی منظم در خصوص پیشرفت پروژه ها شد.
 
در پایان عباس پیروزی نیز از همکاری ادارات در پیشبرد پروژه در راستای نیل به اهداف بانک تقدیر و بر نقش حایز اهمیت ادارات فناوری اطلاعات در توسعه سیستم ها و سامانه های مورد نیاز بانک  تاکید کرد.

لینک کوتاه
تسهیلات بانک ملی ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما