آیین رونمایی و افتتاح 17 پروژه در شهرک پردیس جم به ارزش یک هزار میلیارد ریال همزمان با آغاز دهه فجر و با حضور مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، فرماندار شهرستان جم، فرمانده سپاه، مسئولان محلی و مدیران شهرک پردیس جم برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، دکتر محمد شیخان، در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر و تقدیم درود به پیشگاه امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب گفت: «انقلاب اسلامی، نقطه آغازی بر پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون محسوب می‌شود و ما بر محور حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و در پاسداشت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تحت زعامت مقام معظم رهبری، با تمام توان برای اعتلای نام ایران اسلامی و سربلندی کشور عزیزمان قدم بر خواهیم داشت.

 
مدیر عامل شرکت پازارگاد ضمن تشریح فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرک پردیس تاکید کرد: صنعت پتروشیمی که تا پیش از شکل گیری جمهوری اسلامی و قبل از انقلاب در 6 مجتمع پتروشیمی خلاصه می‌شد، امروز به برکت انقلاب اسلامی، با قریب به 75 مجتمع پتروشیمی فعال و ده‌ها طرح در دست اقدام در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرین است و شرکت پازارگاد از سوی هلدینگ خلیج فارس، به عنوان پشتیبان صنعت پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور در مسیر فراهم آوردن شرایط برای کمک به رونق و رشد تولید در این صنعت گام بر می‌دارد.
 
وی تصریح کرد: پروژه‌های به بهره برداری رسیده در دهه فجر امسال در مسیر تامین رفاه و آسایش خانواده‌های کارکنان پتروشیمی و جامعه محلی به سرانجام رسیده است.
 
گفتنی است بهره برداری از 17 پروژه شامل طرح ‌های عمرانی، انتقال برق، خدمات تخصصی بهداشتی و درمانی و خدمات شهری در شهرک پردیس جم از جمله طرح ‌هایی بودند که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر افتتاح شدند.

لینک کوتاه
افتتاح شهرک پردیس جم مدیر عامل پازارگاد

اخبار مرتبط

نظرات شما