به منظور ایجاد و گسترش همکاری های فی مابین وهم افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری های تحول آفرین )تحول دیجیتال(،تفاهم نامه همکاری مشترک مابین حسین مهویدی مدیرعامل و نائب رئیس مرکز گسترش فناوری اطلاعات(مگفا( محسن یوسف پور مدیرکل کسب و کار سازمانی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل منعقد گردید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از دفتر ارتباطات مگفا، مهویدی مدیرعامل و نائب رئیس مرکز گسترش فناوری اطلاعات در آیین امضای تفاهم نامه همکاری تولید محصول مشترک، خدمات فنی و مهندسی فی مابین مگفا و ایرانسل با تشریح خدمات و توانمند های این مرکز در راستای بومی سازی و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات ،ارتباطات و تحول دیجیتال در کشور،گفت: این تفاهم نامه در راستای توسعه و ترویج هوشمندسازی صنایع کشور است.
وی افزود: ایرانسل به عنوان یکی از بهترین و پیشروترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور است، که طیف وسیعی از مشترکین را پوشش داده و با زیر ساخت های خوب خود در حال حاضر توانسته نوآوری های زیادی در هوشمند سازی ارائه دهد.
هم افزایی و توسعه هوشمندسازی در صنایع
مدیرعامل و نائب رئیس مرکز گسترش فناوری اطلاعات اظهار داشت: مگفا به عنوان شرکت صددرصد دولتی تابع وزارت صمت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران فعالیت های زیادی در خصوص هوشمندسازی و توسعه اپلیکیشن ها و کاربردهای هوشمندسازی در صنایع داشته، بنابراین اگر این دو مجموعه دستاوردهای خودرا کنار هم قرار دهیم،‌قطعا راهکار های عملیاتی و نوآورانه در حوزه هوشمندسازی صنایع مختلف را خواهیم داشت.
در ادامه یوسف پور مدیرکل کسب و کار سازمانی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با بیان اینکه مجموعه مگفا و ایرانسل به غیر از جایگاه فناورانه ی خود در صنعت، ارتباطات بسیار نزدیکی نیز با صنایع دارند، گفت: در همه صنایع نیاز جدی به وجود تحول دیجیتال و  ایجاد زیر ساخت های فناوری است اما در مقابل آن نیز خلأ بزرگی مانند مقاومت در بدنه صنایع برای پذیرش این تحول وجود دارد.
تحول در کشور نیازمند همراهی و هم فکری بزرگان صنعت ومعدن است
یوسف پور با تاکید براینکه تحول در کشور نیازمند همراهی و هم فکری بزرگان صنعت ومعدن است، گفت: ترکیب مرکز گسترش فناوری اطلاعات(مگفا) و ایرانسل یکی از درست ترین ترکیب های موفق برای ایجاد این تحول است.
مدیرکل کسب و کار سازمانی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در ادامه با اشاره به اینکه با توانمندی های که در دو شرکت وجود دارد هم افزایی لازم برای پوشش فناوری و تحول نسل چهارم صنعت ایجاد می شود.
براساس این گزارش، مهم ترین اهداف این تفاهم نامه شامل: ارائه کلیه محصولات حوزه ی تحول دیجیتال، نرم افزار، سخت افزار، راهکار و یا خدمتی که به واسطه ادغام، عملکرد توأمان و یا تعامل بین محصولات، خدمات و راهکارهای موجود در بازار می باشد.

لینک کوتاه
تولید خدمات فنی و مهندسی مگفا و ایرانسل

اخبار مرتبط

نظرات شما