نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در 6 ماه نخست 1403 برگزار و مشخص شد در این بازه زمانی برنامه تولید در این شرکت بیش از 100 درصد محقق می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شرکت کارون در صنعت نفت و گاز گفت: مطالعه‌ها و کارهای مهمی برای توسعه میدان‌های بنگستانی اهواز، منصوری و آب‌تیمور در دست اقدام قرار دارد که تحقق آن مستلزم تخصیص منابع در بخش‌های مختلف است و اراده مناطق نفت‌خیز جنوب نیز بر این مهم استوار است.
 
 وی با اشاره به عدم‌النفع عقب افتادن زمان اجرای پروژه‌ها در صنعت نفت افزود: این پروژه‌ها و نقش آنها در راهبری تولید به قدری حائز اهمیت است که ما نباید بگذاریم کاری روی زمین بماند. اکنون کشور در جنگ اقتصادی است و ما خود را سرباز جبهه صنعت و اقتصاد می‌دانیم، از این رو زمان‌بندی پروژه‌ها باید رعایت و کارها در زمان مشخص‌شده انجام شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ایجاد ارتباطات عرضی میان مدیران و تعاملات شرکت‌ها را از توفیق‌های تیم جدید مدیریتی دانست و آن را برای پیشیرد اهداف بالادستی سازمان خواند.
 
دانشی افزود: برنامه‌ریزی‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب باید برای 100 سال آینده کشور باشد، آراستگی محیط‌های شرکتی و انضباط اداری، محیط سازمان را به محلی برای زندگی کارکنان تبدیل می‌کند.
 
وی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش به‌ویژه آموزش زبان‌های رایج و کاربردی دنیا افزود: زبان‌آموزی در بحث آموزش نیروی انسانی ضروری است، همچنین از دیگر ضرورت‌های منابع انسانی شناسایی نخبگان برای تشکیل حلقه‌های نخبگی برای توسعه سرمایه انسانی شرکت است.
 
بر پایه این گزارش، در ادامه این نشست، حسن شهرویی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون درباره تحقق برنامه‌های تولید این شرکت اظهار کرد: تلاشگران خط مقدم تولید در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون توانستند با کار جهادی و شبانه‌روزی، در بخش تولید نفت 67 درصد، تولید گاز 23 درصد و مایعات گازی 17 درصد افزایش تولید را نسبت به پارسال رقم بزنند.
 
وی اظهار کرد: در بخش اقدام‌های ترمیمی چاه‌ها توانستیم 130 درصد توان تولید خود را نسبت به پارسال افزایش دهیم که اقدامی خیره‌کننده و قابل‌توجه بوده است.

لینک کوتاه
تولید شرکت نفت و گاز کارون مدیرعامل شرکت نفت

اخبار مرتبط