شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی به درآمد 2 هزار و 419 میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده 2 هزار و 395 میلیاردتومانی و ارزش بازار 40 هزار و 871 میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری نشان داد که درآمد قابل قبولی از خود برجای گذاشته است.
 
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد 2 هزار و 419 میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش 36 همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش 46 درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره 10 ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد 34 درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید الیاف» با یک هزار و 227 میلیارد تومان بود درآمدی که “شگویا” از فروش این محصول در دی ماه به دست آورد برابر با 51 درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گرید الیاف» پرفروش‌ترین محصول این شرکت «گرید بطری» بود که با یک هزار و 91 میلیارد تومان کسب درآمد، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ماه جاری از «اسید ترفتالیک خالص و نخ POY» هم کسب درآمد کرد که «نخ POY» 4 درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.
 

لینک کوتاه
درآمد‌های “شگویا” افزایش شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

اخبار مرتبط

نظرات شما