طرح ملی ساماندهی مصارف چاههای کشاورزی با رویکرد «مدیریت توأمان آب و برق» بهصورت پایلوت با همکاری مشترک شرکتهای آب منطقهای و توزیع برق روز یکشنبه 20 اردیبهشت به صورت پایلوت در استان مرکزی افتتاح میشود.
طرح ساماندهی مصارف بخش کشاورزی با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور بهصورت حضوری و ویدئوکنفرانسی آغاز شد.