تب مالت در بهار به اوج خود می‌رسد؛ مراقب باشید

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر با هشدار درباره افزایش شیوع تب مالت در فصل بهار گفت: به دلیل زادولد دام‌ها و آغاز شیردهی در زمستان، موارد تب مالت در بهار اوج می‌گیرد. وی همچنین تاکید کرد که در فصل طغیان‌های رودخانه‌ای قرار داریم که برخی بیماری‌های ناشی از آلودگی آب و فاضلاب بیشتر می‌شود.