هزینه رایگان شدن وسایل نقلیه عمومی از چه منبعی تأمین می‌شود؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از نهم اسفندماه سال گذشته استفاده از مترو و اتوبوس رایگان بود و همچنین بر اساس لایحه دو فوریتی شورا این روند تا پایان دهه اول محرم ادامه دارد.