نماینده کارگران در شورای عالی کار از تسهیل در پرداخت مقرری بیمه بیکاری خبر داد و گفت: با دستور وزیر کار پرداخت مقرری بیمه بیکاری که قبلا چند ماه طول می کشید،اکنون به یک ماه کاهش یافته است.
بنابر گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرری «بیمه بیکاری» در کمتر از یک هفته پرداخت می شود. وی تاکید کرد در کارگاههایی که کمتر از 20 نفر کارگر دارند، کارگران با مراجعه به سامانه وزارت کار میتوانند ثبتنام کنند