شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش 631 واحدی مواجه شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش 631 واحدی مواجه شده است.

 
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش 1,166 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای ششمین روز متوالی با ثبت رقم 15 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.
 
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 343 میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز 95 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. این در حالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.
 
ارزش صف‌های خرید 213 میلیارد تومان است که کاهش 26 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش 44 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 298 میلیارد تومان قرار دارد.
 
تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه انبوه سازی با ثبت رقم 80 میلیارد تومان (0.2 برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های فلزات اساسی با ارزش معاملات 66 میلیارد تومان (0.1 برابر میانگین هفتگی) و خودرویی با ارزش معاملات 65 میلیارد تومان (0.1 برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

لینک کوتاه
شاخص کل بورس معاملات چهارشنبه

اخبار مرتبط