با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل پتروشیمی شازند چند طرح عمرانی و بازسازی مجتمع آموزشی و تفریحی توسکا به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، با هدف تکریم کارکنان پتروشیمی شازند، آیین افتتاح چند طرح عمرانی مجتمع آموزشی توسکا صبح روز پنج شنبه مورخ 1402/09/16 با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل، افخمی عضو هیئت مدیره پتروشیمی شازند ، حسنی مدیر حوزه مدیرعامل و احسانی نسب رئیس مجتمع توسکا برگزار شد.
 
دکتر خلیلی نیا در این آیین ضمن اشاره به جایگاه مهم شرکت پتروشیمی شازند در سطح ملی و‌ بین المللی عنوان کرد: علی رغم پیشرفت های چشمگیر صورت گرفته در شرکت اما در حوزه منابع انسانی کاستی هایی وجود داشت. نگاه ما به منابع انسانی نگاه سرمایه ای است و در همین راستا اقدامات و اتفاقات خوبی در مجموعه رقم خورد که همچنان ادامه دارد و باعث ارتقای شرکت در شاخص های مختلف شد.
 
مدیرعامل ضمن تقدیر از اقدامات بسیار خوبی که در مجتمع توسکا صورت گرفته بیان کرد : بازسازی انجام شده در مجتمع توسکا با کمترین هزینه و کمترین زمان اتفاق افتاده که جای تقدیر و‌تشکر دارد و این بازسازی های اماکن رفاهی در شهر مهاجران نیز در حال انجام است تا بتوانیم رضایتمندی پرسنل و سهامداران محترم را جلب نماییم.

لینک کوتاه
مجتمع آموزشی-تفریحی توسکا پتروشیمی شازند

اخبار مرتبط