مدیران، بازرگانان و فعالان حوزه انرژی و تجهیزات از غرفه پتروشیمی شازند در شانگهای چین استقبال کردند

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، پتروشیمی شازند که برای اولین بار در نمایشگاه بزرگ واردات و صادرات چین شرکت کرده، مورد استقبال بازرگانان و فعالان حوزه انرژی چینی قرار گرفت.
 
 غرفه پتروشیمی شازند در شانگهای 2023 میزبان بازرگانان و علاقه‌مندان به محصولات با کیفیت پتروشیمی است و تولیدکنندگان چینی از آخرین محصولات و دستاوردهای شاراک آشنا شدند.
 
 علی‌اکبر افخمی، عضو هیأت مدیره و مهندس حسام زینکوهی، معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی شازند با حضور در این نمایشگاه با بازرگانان و مدیران شرکت‌های چینی دیدار و گفتگو کردند. ششمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی واردات چین (CIIE 2023) از 14 آبان در شانگهای آغاز شده و تا 19 آبان 1402 در ادامه دارد.
 
 این نمایشگاه از چهار بخش شامل پاویون‌های ملی، پاویون‌های تجاری، بخش‌های اقتصاد بین‌الملل و فعالیت‌های مرتبط با تبادل فرهنگی تشکیل شده است.
 
مهمانانی از 145 کشور، منطقه و سازمان بین‌المللی در این رویداد شرکت کرده‌اند. بیش از 3400 غرفه‌دار و 394 هزار بازدید کننده حرفه‌ای برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که بیانگر اهمیت بالای این نمایشگاه است.
 
 گفتنی است نخست‌وزیر چین و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور روز یکشنبه پاویون ایران در نمایشگاه شانگهای 2023 را افتتاح کردند.

لینک کوتاه
پتروشیمی شازند نمایشگاه واردات چین – شانگهای ۲۰۲۳

اخبار مرتبط