مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران به قیمت 76هزار و 500تومان خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، اقتصادنیوز نوشت :‌ ایوب فصاحت پیرامون فروش مرغ اظهار کرد: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود. قیمت مرغ در سطح بازار حدود 100هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت 76هزار و 500تومان عرضه می‌شود.

 
وی افزود: روزانه حدود 120 تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 15 در صد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.
 
در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار موادپروتئینی 47درصد، غلات 19درصد، مرغ 18درصد، تخم مرغ 10درصد، قند 13درصد و شکر 14درصد ارزان‌تر است.

لینک کوتاه
مرغ ارزان‌تر بازارهای میوه و تره‌بار موادپروتئینی فروش مرغ

اخبار مرتبط

مرغ کمیاب شد/ جزییات

مرغ کمیاب شد/ جزییات

مسعود رسولی در پاسخ به چرایی این کاهش عرضه گفت: قرار بود گوشت مورد نیاز شرکت‌های... 12 دی 1402

مرغ ارزان در راه است

مرغ ارزان در راه است

با توجه به افزایش جوجه‌ریزی در دو ماه اخیر، پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آتی با افزایش... 23 تیر 1402

نظرات شما