نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه 1403 دارای پیام‌های امیدآفرینی برای جامعه از جمله در بخش‌های ثبات اقتصادی، افزایش اشتغال و کنترل تورم است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی»، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: از تفاوت‌های لایحه بودجه 1403 با بودجه‌های گذشته، تقویت منابع پایدار بودجه‌ای، کاهش کسری تراز عملیاتی و توزیع متوازن اعتبارات در سطح استان‌ها و توجه ویژه به استان‌های کم‌برخوردار است.
 
میرتاج‌الدینی در ادامه گفت: در لایحه بودجه 1403، وابستگی بودجه کشور به نفت کاهش یافته است که سیاست درست و راهگشایی است. چون منابع نفت و گاز، سرمایه ملی هستند و نباید درآمدهای حاصل از آن صرف هزینه‌های جاری در کشور شود.
 
وی سپس از همراهی مجلس شورای اسلامی با دولت برای تحقق برنامه‌های کاهش تورم‌ و توجه به معیشت مردم خبر داد و افزود: انتظار داریم دولت در بخش اعتبارات عمرانی، ضمن تقویت این اعتبارات در بودجه و تخصیص به‌موقع آنها، زمینه‌های تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را در سراسر کشور برای افزایش رشد و توسعه اقتصادی فراهم کند.

لینک کوتاه
لایحه بودجه ثبات اقتصادی افزایش اشتغال کنترل تورم

اخبار مرتبط

نظرات شما