رئیس جمهور در صحن مجلس گفت: واقع نگری از محورهای موردتوجه در لایحه بودجه 1403 بوده و لایحه بودجه مبتنی بر برنامه هفتم توسعه تدوین شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، رئیس جمهور و جمعی از اعضای کابینه صبح امروز برای تقدیم لایحه بودجه 1403 در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.

 
آیت الله رئیسی در مقدمه صحبت های خود با بیان اینکه توفیقی است که در خدمت نمایندگان هستیم تا بودجه 1403 را رسما تقدیم مجلس شورای اسلامی کنیم، گفت: دولت تلاش کرد تا با اجرای قانون به رشد اقتصادی و رشد تولید و مهار تورم بینجامد و مردم  توطئه و فتنه  دشمن را ناکام گذاشتند.
 
رئیس جمهور  در صحن مجلس گفت: واقع نگری از محورهای مورد توجه در تدوین لایحه بودجه 1403 است و بنای دولت اجرای برنامه است و بودجه 1403 مبتنی بر برنامه هفتم تدوین شده است.
 
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به شهادت بیش از 6 هزار کودک در فلسطین را یادآور شد و گفت:  امروز عاملان جنایت بشری در غزه همان مدعیان حقوق بشر در دنیا هستند، آنچه از نسل کشی و کودک کشی در غزه صورت ‌میگیرد باعث تاسف بشریت است اما تاسف بارتر آنکه حامیان این نسل کشی مدعیان حقوق بشر هستند.

لینک کوتاه
آیت الله رئیسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ بودجه ۱۴۰۳

اخبار مرتبط

نظرات شما