عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران بر حمایت های این بانک از تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت فولاد و همچنین شرکت های دانش بنیان در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، حسن مونسان ضمن بازدید از غرفه ها و دیدار با مدیران بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی حاضر در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران، مذاکرات صورت گرفته با مدیران، صاحبان صنایع، فعالان و سرمایه گذاران صنعت فولاد و شرکت های معدنی را در این نمایشگاه، سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به مذاکرات انجام شده و ایجاد روابط سازنده، همکاری های مشترک و نزدیکی در راستای توسعه طرح های صنعتی با بانک ملی ایران صورت گرفته است که امیدواریم با این توافقات، موجبات رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید را در کشور گسترش دهیم و زمینه های توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کنیم.
 
مونسان،  صنعت فولاد و شرکت های معدنی ایران را یکی از ارکان مهم کشور خواند و گفت: بانک ملی ایران با تمام توان از همه شرکت های تولید کننده و دانش بنیان این صنعت در جهت پیشبرد اهداف و چشم اندازشان حمایت می کند.
 
معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به فرصت پیش‌آمده در این نمایشگاه برای تعامل و گفت‌وگو با مدیران ارشد ، دست‌اندرکاران، تولیدکنندگان تجهیزات و کالاهای اساسی در صنعت فولاد و صنایع پایین دستی گفت: بانک ملی ایران با آمادگی کامل و بیش از پیش عزم خود را برای حمایت از صنعت کشور تا رسیدن به خودکفایی و بومی سازی در این حوزه جزم کرده است.
 
وی در ادامه این گفت و گو با اشاره به این که حمایت از پروژه های زیربنایی، اولویت این بانک است، اظهار کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی جدی برای ارائه ظرفیت های بانک با هدف تقویت حوزه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور است.
 
مونسان در حاشیه بازدید از نمایشگاه با صنعتگران، فعالان عرصه فولاد، تولیدکنندگان و مدیران بنگاه های اقصادی و واحد های تولیدی در نمایشگاه دیدار و آمادگی این بانک جهت همکاری های بیشتر در این حوزه را اعلام کرد.
 
گفتنی است در این نمایشگاه مدیران و نمایندگان شرکت‌ها ، مجموعه‌ های صنعتی و دانش‌بنیان،  شرکت‌های بالادستی و پایین دستی صنعت فولاد ، شرکت های معدنی و همچنین واحد های صنعتی دانش‌بنیان در ساخت قطعات و تجهیزات اساسی این صنعت، با حضور در غرفه بانک ملی ایران  و گفت و گو با حسن مونسان عضو هیات مدیره ، محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول و برخی دیگر از مدیران ارشد بانک در زمینه تأمین نیازهای مالی شرکت های خود و همچنین ایجاد زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه
بانک ملی ایران صنعت فولاد و معدن کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما