یکی از وعده های دولت سیزدهم ساخت 4 میلیون مسکن در طول مدت 4 سال است و بانک ملی ایران در این راستا با تلاش های گسترده و عزم جدی به منظور خانه‌دار شدن مردم و تحقق اهداف دولت در بخش مسکن با تامین مالی برای ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به تمامی رسالت و تعهدات خود تاکنون عمل کرده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با تشکیل ستاد جهش تولید مسکن در بانک تحقق اهداف دولت در بخش مسکن تسریع و تسهیل یافت. از اینرو آمار و ارقام در بخش مسکن بانک ملی ایران نشان می‌دهد این بانک در گذشته با انعقاد قرار داد برای ساخت 42 هزار و 964 واحد مسکونی مبلغی به ارزش 71 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
 
 افزون براین، به تازگی و در هفته های اخیردر این بانک برای تامین مالی ساخت 58 هزار و 380 واحد طرح نهضت ملی مسکن جدید در قالب 8 پروژه با ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداران در استان های تهران، قم، فارس، خراسان رضوی، البرز، کرمانشاه، کردستان و یزد، قرارداد منعقد شده است.
 
از سویی دیگر این بانک از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به 51 هزار و 734 متقاضی بالغ بر 30 هزار و 592 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
 
به گفته مسئولان  دولت سیزدهم، بانک ملی ایران به دلیل عملکرد سازنده و موثر در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن و اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن، شایسته تقدیر است.
 
گفتنی است، در روزهای اخیر و به تازگی نیز مدیران ارشد بانک ملی ایران تاکید کردند: در صورت تقویت و پشتیبانی منابع مالی، این بانک می‌تواند در پیشبرد این طرح عظیم بسیار تاثیرگذارتر و قدرتمندتر از قبل عمل کند.

لینک کوتاه
بانک ملی ایران طرح نهضت ملی مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما