شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 22 آبان ماه) بعد از 2 روز روند نزولی، با افزایش 2 هزار و 332 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 55 هزار و 631 واحدی قرار گرفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن با چهار هزار و 611 واحد افزایش به 705 هزار و 631 واحد و شاخص قیمت با 2‌ هزار و 616 واحد رشد به 400 هزار و 364 واحد رسید.
 
امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هشت میلیارد و 9 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 53 هزار و 72 میلیارد ریال معامله شد.
 
شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با 329 واحد و ایران‌ خودرو (خودرو) با 293 واحد بیشترین تاثیر مثبت و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با 475 واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با 460 واحد، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی) با 345 واحد و گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با 291 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.
 
گسترش شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه‌گذاری شاهد (تشاهد)، سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (خگستر)، تامین سرمایه کاردان(تکاردان)، قطعات اتومبیل ایران (ختوقا)، ایران خودرو (خودرو) و بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.
 
آخرین وضعیت شاخص فرابورس
 
شاخص فرابورس نیز امروز با 109 واحد افزایش به 25 هزار و 128 واحد رسید. در این بازار بیش از 6 میلیارد و 793 میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.
 
گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب)، بهمن دیزل (خدیزل)، تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، ایران خودرو دیزل (خاور)، پتروشیمی تندگویان (شگویا) و صنایع گلدیران (گلدیرا) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
 
توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا)، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود( ثرود)، آسیا سیر آرس (حآسا)، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان(زفجر)، نیان الکترونیک (نیان) و ایران خودرو دیزل( خاور) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار داشتند.

لینک کوتاه
چراغ سبز بورس سهامداران رشد

اخبار مرتبط

نظرات شما