معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: وزارت نفت برای چندمین سال پیاپی رتبه نخست قراردادهای بار نخست در کل دستگاه‌های اجرایی را در کشور به دست آورد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در آئین رسمی امضای قرارداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه‌های نفت لاوان و کرمانشاه گفت: از وزیر نفت و معاونان ایشان صمیمانه برای استفاده حداکثری از بازوهای بومی و توان داخلی تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: وزارت نفت برای چندمین سال پیاپی رتبه نخست قراردادهای بار نخست در کل دستگاه‌های اجرایی را در کشور به دست آورد و تعداد شرکت‌های همکار داخلی که بیش از 2 هزار و 600 شرکت هستند، با مجموعه‌های وزارت نفت به شدت افزایش یافته است.
 
معاون رئیس‌جمهوری تأکید کرد: مشخص است که این باور در وزارت نفت به‌عنوان صنعت مادر ایجاد شده است که باید فناوری را داخلی‌سازی کرده و توجه جدی به این فرصت‌ها در وزارت نفت، ستودنی است.
 
فیروزآبادی تصریح کرد: برای شرکت‌های دانش‌بنیان آرزو می‌کنم این طرح‌های ارتقای کیفی که چند سال است در حال پیگیری است، با قدرت پیگیری و اجرایی شود؛ زیرا مخازن ما به سمت سنگین شدن پیش می‌روند و با توجه به سختگیر شدن استانداردهای محیط زیستی در دنیا، امیدواریم این طرح با موفقیت و حمایت مجموعه دولت و وزارت نفت اجرایی شده و جریانی را به‌عنوان الگو در مجموعه پالایش و پخش ایجاد کند که پرچمدار توسعه‌های کیفی و بومی‌سازی در داخل کشور شود.

لینک کوتاه
وزارت نفت ارتقای کیفی نفت پالایشگاه‌های نفت لاوان

اخبار مرتبط

نظرات شما