دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

قدردانی رئیس‌جمهوری از وزارت نفت در مدیریت مصرف انرژی طی زمستان گذشته

رئیس‌جمهوری با قدردانی از اقدام‌های وزارتخانه‌های نفت، نیرو و کشور در مدیریت مصرف انرژی طی زمستان گذشته گفت: عبور موفق از دوره اوج مصرف نیازمند تداوم سیاست‌های مدیریت مصرف و تبدیل نهضت بهینه‌سازی مصرف انرژی به یک فرهنگ عمومی و رفتار سازمانی پایدار در سراسر کشور است.

نودمین نشست شورای هماهنگی مدیران HSE وزارت نفت به میزبانی پالایشگاه تبریز

نودمین نشست شورای هماهنگی مدیران ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست وزارت نفت، با هدف ارزیابی میدانی وضعیت شاخص‌های کلیدی عملکرد و بررسی اقدامات راهبردی در حوزه صیانت از دارایی‌های فیزیکی و سرمایه‌های انسانی، به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

جبران 30 میلیون مترمکعب از ظرفیت فرآورشی گاز با مدیریت یکپارچه وزارت نفت

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: با مدیریت یکپارچه وزارت نفت و گام‌های مناسب مهندسی و فرایندی در قالب اقدام‌های کوتاه‌مدت پس از جنگ تحمیلی سوم، 30 میلیون مترمکعب از تولید روزانه گاز شیرین به شبکه بازگشته است.

اولویت وزارت نفت در مدیریت بنزین اصلاحات غیرقیمتی است/ درباره قیمت سوخت فراتر از وزارت نفت تصمیم‌گیری می‌شود

وزیر نفت با تأکید بر اینکه وزارت نفت مرجع تصمیم‌گیر درباره قیمت‌گذاری و سهمیه‌بندی نیست، بیان کرد: پیشنهاد این وزارتخانه برای مدیریت مصرف، اجرای اصلاحات غیرقیمتی است.

تأسیسات نفتی با مدیریت وزارت نفت در کمترین زمان بازسازی می‌شود

اقدام‌های وزارت نفت در نشست تیم اقتصادی دولت تشریح شد

وزیر نفت در نشست رئیس‌جمهوری با گروه اقتصادی دولت طی گزارشی وضع تولید، ذخیره‌سازی، تأمین و توزیع پایدار سوخت و سوخت نیروگاهی را تشریح کرد.

بازدید رئیس‌جمهور از وزارت نفت/ تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی

رئیس‌جمهور در نخستین ساعات عادی شدن روند فعالیت‌های اداری کشور در روز شنبه (22 فروردین) با حضور در وزارت نفت ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد.