30 خرداد 1405
رئیسجمهوری با قدردانی از اقدامهای وزارتخانههای نفت، نیرو و کشور در مدیریت مصرف انرژی طی زمستان گذشته گفت: عبور موفق از دوره اوج مصرف نیازمند تداوم سیاستهای مدیریت مصرف و تبدیل نهضت بهینهسازی مصرف انرژی به یک فرهنگ عمومی و رفتار سازمانی پایدار در سراسر کشور است.