کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای برون‌شهری، از ممنوعیت تردد در محور چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران- شمال از ساعت 6 تا 16 خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد برقی» درباره وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری، گفت: تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسیر رفت و برگشت از ساعت 6 الی 16 ممنوع است. همچنین تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت، روان گزارش شده است.

 
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر، آزادراه قزوین- کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محور تهران- پاکدشت محدوده سه‌راهی سیمان، ترافیک سنگین است.
 
برقی یادآور شد: محور چالوس واقع در استان مازندران از مورخ 23 مهر لغایت 24 آبان، از ساعت 6 الی 16 روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای پیش و پس از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

لینک کوتاه
ممنوعیت تردد محورهای چالوس آزادراه تهران- شمال

اخبار مرتبط

نظرات شما