کارگروه تخصصی بررسی وضعیت ایمنی بازار بزرگ تهران این بار درباره معضل معتادان متجاهر و متکدیان برگزار شد در این کارگروه مصوب شد هفته ای یک روز متکدیان و معتادان جمع آوری شوند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، کارگروه تخصصی بررسی وضعیت ایمنی بازار بزرگ در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران با حضور معاونین دادستان و سرپرستان دادسراهای نواحی 12 و 24، مدیر کل بحران استانداری، شهردار منطقه 12، مدیر کل بهزیستی و معتمد و پژوهشگر حوزه آسیب‌های اجتماعی تشکیل جلسه داد.
 
در ابتدای جلسه، بهزاد یعقوبی دبیر کارگروه و حیدری نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار معضلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از حضور گسترده معتادان متجاهر و متکدیان در خیابان پانزده خرداد و محوطه بازار بزرگ تهران را تشریح کرده و نارضایتی عمومی و مزاحمت و سلب آسایش برای مردم و کسبه را توضیح دادند.
 
حاضران در جلسه خواستار ورود جدی و مستمر ادارات و نهادهای متولی شدند و بر همکاری و هماهنگی کسبه و اصناف با مسئولین تاکید کردند.
 
حامد یزدی مهر، مدیر کل بحران استانداری تهران نیز ایجاد هماهنگی بین ادارات و سازمان‌های مسئول را در مدیریت مسائل اجتماعی ضروری خواند و با اشاره به دغدغه مندی مسئولین در این زمینه، از آمادگی بیش از پیش مجموعه استانداری تهران سخن گفت.
 
در ادامه، مدیران حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود ارائه و بالاتفاق بر ضرورت همکاری و تعامل با دیگر ادارات و سازمان‌ها تاکید کردند.
 
در پایان، رحیم گل زاده سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران با اشاره به اهمیت بازار بزرگ به ویژه از حیث فرهنگی و گردشگری، پایش مستمر بازار و اختصاص وقت و نیروی کافی به منظور جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان مستقل از بقیه مناطق را ضروری دانست و درخواست کرد؛ یک روز در هفته به محوطه بازار بزرگ تهران اختصاص یابد. این موضوع مصوب شد تا هفته‌ای یک روز به جمع آوری معتادان و متکدیان اختصاص پیدا کند.

لینک کوتاه
متکدیان بازار تهران ساماندهی مسئولان

اخبار مرتبط