رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش ماموران این پلیس چهار هزار قلم انواع دارو قاچاق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی کشف شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی در توضیح این خبر اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک باب ساختمانی مسکونی مطلع و پس از هماهنگی های قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی چهار هزار داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد، افزود: ارزش این محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، چهار میلیارد ریال است و در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
525 میلیارد ریال کالای قاچاق در یک انبار
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت همچنین از بازدید یک انبار کالا و کشف 525 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد و گفت: قاچاق و عرضه خارج از شبکه می‌تواند آسیب‌های مختلفی را برای جامعه و امنیت عمومی کشور به همراه داشته باشد.
 
سرهنگ بهرامی با بیان اینکه ماموران بازدید از انبارهای محدوده شورآباد را در اولویت کاری قرار دادند، توضیح داد: در این عملیات پلیسی در بازدید از یک انبار کالا 525 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل 378 دستگاه اسپرسو ساز، 28 هزار و 918 قلم انواع لوازم التحریر، 576 هزار و 986 قلم انواع بلوریجات و 870 عدد سیلندر اکسیژن خارجی فاقد مجوزهای قانونی کشف شد.
 
وی در خاتمه با اشاره به اینکه در این انبار کالا بیش از 207 هزار بلوریجات محصولات داخلی نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از 525 میلیارد ریال برآورد کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی فرد دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه
دارو قاچاق تهران

اخبار مرتبط

نظرات شما