طبق تقویم مزایده سراسری فوق العاده 581 سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، خودروهای سبک و سنگین وارداتی از 23 مهرماه عرضه می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان و با توجه به اقدامات و تصمیمات جهادی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط، مزایده سراسری الکترونیکی فوق العاده 581 وسایل نقلیه اعم از خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی و … در مهرماه سال 1402 برگزار می‌شود.
 
بر اساس اطلاعات جدول زمان بندی، علاقه مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی، مورخ 24 مهرماه از خودروهای عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.
 
آخرین مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد 29 مهرماه است و 3 آبان ماه نیز زمان رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده خواهد بود. برندگان نهایی حداکثر تا تاریخ 8 آبان ماه بایستی نسبت به واریز کامل وجه اقدام نمایند.

لینک کوتاه
مزایده خودرو خودروهای وارداتی فروش اموال تملیکی

اخبار مرتبط

نظرات شما