مدیرعامل بانک سامان، میزان پرداخت وام‌های تکلیفی این بانک در سال‌‌های اخیر را بیش از 80 درصد و در دوره 4 ماهه منتهی به تیرماه 1402 را بالغ بر 23 درصد از تسهیلات درنظر گرفته شده برای این بانک عنوان کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در پاسخ به پرسش میزان تسهیلات تکلیفی پرداخت‌شده توسط این بانک گفت: بانک سامان در حوزه تسهیلات تکلیفی بیش از 80 درصد سهمیه درنظر گرفته شده برای وام‌های تعیین‌شده در بخش‌های ازدواج و فرزندآوری را به انجام رسانده است. همچنین عملکرد این بانک در حوزه تسهیلات اعطایی و اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بالای 90 درصد را به ثبت رسانده است.

 
وی افزود: بانک سامان در سال جاری نیز در دوره 4 ماهه منتهی به پایان تیرماه بالغ بر 23 درصد سهمیه درنظر گرفته شده را در حوزه تسهیلات تکلیفی پرداخت کرده است. با توجه به پایان یافتن ماه‌های محرم و صفر در نیمه دوم سال این میزان بالاتر خواهد بود.
 
علیرضا معرفت درباره با طرح تسهیلات پرداختی به جامعه دندانپزشکان ، گفت: از آنجایی که تامین دارو و تجهیزات پزشکی جزو جامعه هدف پرداخت وام و حمایت‌های مالی این بانک می‌باشد، بانک سامان طرحی را تبیین کرد که براساس آن برای رفع دغدغه جامعه دندانپزشکی کشور در تامین تجهیزات موردنیاز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است
 
وی در توضیح طرح تسهیلات اعطایی به جامعه دندانپزشکی کشور، تصریح کرد: لازمه دریافت این وام از بانک سامان، ارائه مجوزها و مستندات مربوطه همانند دیگر وام‌ها می‌باشد. دندانپزشکان می‌توانند با ثبت درخواست و تکمیل مدارک موردنیاز از این تسهیلات در جهت رفع نیازهای مطب و تجهیزات پزشکی مختص حوزه کاری خود با بازپرداخت قسط و به تدریج بهره‌مند گردند.

لینک کوتاه
بانک سامان تسهیلات تکلیفی تسهیلات اعطایی و اشتغالزایی

اخبار مرتبط