معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران 680هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، حمیدرضا شهرکی گفت: در مسیر جاده‌های منتهی به مرزها در روزهای منتهی به ایام اربعین شاهد ترافیک‌هایی خواهیم بود به همین دلیل زمان سفر نیز افزایش می‌یابد به طوری که در برخی از مسیرها اتوبوس به مدت سه روز در مسیر است.
 
معاون حمل و نقل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین صورت گرفته، نحوه محاسبه بلیت با احتساب یکسر خالی در نظر گرفته شده است.
 
بر اساس اعلام صدا و سیما، شهرکی گفت: قیمت‌های بلیت اتوبوس اواخر هفته گذشته ابلاغ شد و از امروز، پیش فروش بلیت در مجموعه شرکت‌های حمل و نقل آغاز می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: البته این پیش فروش برای کشف میزان تقاضا با یک شیب ملایم انجام می‌شود.
 
شهرکی افزود: قیمت بلیت اتوبوس در مسیر تهران- مهران در ایام اربعین دو برابر شده به طوری که اتوبوس با امکانات ویژه (VIP) در ایام عادی 340 هزار تومان قیمت دارد که این عدد به 680 هزار تومان در زمان سفرهای اربعین رسیده است.
 
داریوش باقر جوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری نیز در این خصوص گفت: فعلاً فروش بلیت اتوبوس تهران - مهران بر اساس تقاضا در حال انجام است و برای بازگشت نیز سامانه‌ای در حال طراحی است که زائران از کشور عراق می‌توانند بلیت بازگشت خود را رزرو کنند.
 
وی افزود: برای تخصیص اتوبوس در سایر مسیرها نیز در حال ارزیابی هستیم.

لینک کوتاه
بلیت اتوبوس تهران-مهران فروش بلیت

اخبار مرتبط