مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ابلاغ طرح‌های مدیریت مصرف برق در شهر تهران منجر به کاهش 20 مگاوات از مصرف برق دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بزرگ شهر تهران شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان افزود: براثر آموزش‌های ارائه شده، مشترکان مزبور توانسته‌اند با اصلاح رفتار مصرف، میزان مصرف انرژی خود را در ساعت اوج مصرف برق تا میزان 20 مگاوات کاهش دهند که این عدد بر اساس ظرفیت‌های موجود در این بخش تا رقم 30 مگاوات نیز قابل‌افزایش است.

وی از همکاری 50 درصدی مشترکان خانگی شهر تهران در مدیریت مصرف برق تقدیر کرد و گفت: بدون شک موفقیتی که تا به امروز در حفظ پایداری شبکه توزیع برق به‌دست‌آمده است، علاوه بر تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان صنعت برق کشور تا حد زیادی مرهون همراهی و همکاری مشترکان است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت ادامه داد: امیدواریم با تداوم این همکاری بتوانیم همچون سال گذشته تابستان امسال را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

ناظریان خاطرنشان کرد: از هر دو مشترک خانگی شهر تهران یک مشترک مشمول دریافت پاداش ریالی کاهش مصرف برق شده است که این پاداش بر روز قبوض برق مشترکان اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه
صرفه‌جویی دانشگاه‌های پایتخت مصرف برق

اخبار مرتبط

نظرات شما