مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 17 میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق پایتخت درخرداد سال جاری پرداخت شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، «کامبیز ناظریان» با قدردانی از همراهی مشترکان برق شهر تهران به‌ویژه بخش خانگی که با همکاری خود به حفظ پایداری شبکه برق این کلان‌شهر کمک کرده‌اند، خاطرنشان‌کرد: پس از اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند، از مجموع 2 میلیون صورت‌حساب برق صادر شده در پایتخت در خرداد امسال، 800 هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شده‌اند که رقم پاداش تخصیصی به این دسته از مشترکان افزون بر 17 میلیارد تومان است.
 
وی افزود: براین‌اساس در صورت‌حساب‌های برق صادره ماه خرداد شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان‌دهنده همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و واپایش بار شبکه توزیع برق است.
 
مدیرعامل توزیع برق پایتخت درباره وضعیت مصرف برق اداره‌ها گفت: اداره‌ها بخش قابل‌ملاحظه‌ای از مصرف برق شهر تهران را به خود تخصیص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنها می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار موثری داشته باشد.
 
وی ادامه‌داد: همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیات دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت مطابق رویه ابلاغ شده، برق اداره‌های پرمصرف قطع خواهد شد.
 
ناظریان با قدردانی از دستگاه‌های اداری که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند، گفت: 65 درصد از دستگاه‌های اجرایی شهر تهران در مدت اجرای طرح‌های مدیریت بار سال 1402 همکاری مناسبی با این شرکت داشته‌اند و در مجموع پنج درصد از مشترکان این بخش شامل 300 مشترک اداری از ابتدای طرح مدیریت بار شبکه توزیع برق به دلیل بی‌توجهی به مصوبه هیات دولت مشمول قطع برق شده اند.
 

لینک کوتاه
مشترکان برق تهران مشترک اداری قطع برق

اخبار مرتبط