رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برای مددجویان روستایی فاقد مسکن، برنامه ریزی هایی داریم تا مسکن آن‌ها تاپایان سال تأمین شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به صاحب خانه شدن مددجویان روستایی، اظهار کرد: ما در گفت‌وگوهای پیشین اعلام کردیم تا پایان سال 1402 در تمامی روستاهای کشور، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صاحب خانه خواهند شد و به تعبیری در تلاشیم تا پایان این سال به وعده خود در قبال روستاییان عمل کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تسهیلات وام قرض الحسنه گفت: هر مددجویی که در روستاها فاقد مسکن باشد ما برنامه ریزی می‌کنیم تا مسکن آنها را پایان سال تأمین کنیم، تنها خانواده‌های 1 نفره باقی می‌مانند که تأمین مسکن آنها را نیز پیگیری خواهیم کرد.

بختیاری در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای حاشیه‌های شهر تهران دارید، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات مطلوبی را پیگیری کرده و در آینده نزدیک خبرهای خوبی را برای حاشیه نشینان تهران خواهیم داشت.

وی در ادامه، درباره اقدامات صندوق امداد ولایت و تبدیل شدن آن به بانک، ابراز کرد: عملکرد صندوق امداد ولایت مطلوب بوده و تلاش می‌کنیم تا با دریافت مجوزهای لازم، این صندوق را به بانک تبدیل کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات کمیته امداد در ترویج فرهنگ قرض الحسنه، ابراز کرد: اقدامات خوبی در کمیته امداد صورت گرفته است، دولت سیزدهم و بانک مرکزی وام مطلوبی داشته‌اند و امیدواریم فرهنگ قرض الحسنه در جامعه ما ترویج پیدا کند.

بختیاری ادامه داد: براساس مصوبه 84 جلسه شورای عالی اشتغال باید امسال 500 هزار اشتغال ایجاد کنیم و خوشبختانه مصوبه این است که می‌توانیم به غیرمددجویان کمیته امداد نیز وام اشتغال پرداخت کنیم.


لینک کوتاه

اخبار مرتبط

نظرات شما