نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت مجلس بر بازار و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مهم و این طرح اولویت دار است اما نباید از پیگیری مسائل اقتصادی و معیشتی مردم غافل شویم.
 
وی بیان کرد: در شرایطی که وزارت جهاد کشاورزی با سرپرست اداره می‌شود، باید درباره نهاده‌های دامی، خرید دام سبک و سنگین و دان مرغ تصمیم گیری شود و لازم است ما بر این موضوعات نظارت کنیم.
 
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواهش بنده از هیأت رئیسه مجلس آن است که نظارت کنیم و نگذاریم خلأ وزرای صمت، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش مردم را متضرر کند.
 
اسحاقی ادامه داد: در شرایطی که باید درباره وضعیت نیروهای خرید خدمات و رتبه بندی معلمان تصمیم گیری شود، وزیر آموزش و پرورش نداریم و این وزارتخانه با سرپرست اداره می‌شود.
 
وی تاکید کرد: مجلس در حالی که طرح‌هایی چون اصلاح قانون انتخابات مجلس را بررسی می‌کند، نباید از توجه به اقتصاد و معیشت مردم غافل شود و نباید این موضوع فراموش شود. بخشی از جلسات مجلس باید نظارت بر بازار به ویژه وضعیت کشاورزی باشد.
 

لینک کوتاه
مجلس بازار معیشت مردم

اخبار مرتبط

نظرات شما