گروهی از فعالان باور دارند با افزایش نیافتن قیمت دلار و عقب‌نشینی اسکناس آمریکایی تا محدوده 54 هزار تومان، احتمال رشد قیمت سکه دور از انتظار است.

به گزارش نسیم اقتصاد، اقتصادنیوز نوشت: همزمان با نوسانات کاهشی نرخ دلار در یکی دو روز گذشته ، قیمت سکه امامی هم نزولی شد. دیروز سکه بازان با وجود رشد قیمت اونس طلا حاضر نبودند بی گدار به آب بزنند و به دلار چشم دوخته بودند.دیروز شکاف خرید و فروش یک میلیون تومانشد. معامله‌گران می‌گویند که همین فاصله نرخ خرید و فروش نشان می‌دهد که بازار دوباره سرگردان است.

روز چهارشنبه سکه امامی در سایت اتحادیه طلا و ارز در محدوده 33 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز سه شنبه 200 هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

نرخ سکه رفاه نیز در روز چهارشنبه نزدیک کانال 34 میلیون تومانی بود و همین موضوع تا اندازه‌ای افزایشی‌های بازار را فعال نگه داشت.

در شرایط فعلی، عده ای از فعالان بازار معتقدند که ماندن قیمت سکه بالای نیمه کانال 33 میلیون تومان می‌تواند انتظارات افزایشی را در بازار فعال نگه دارد.

در مقابل، گروهی از فعالان باور دارند با افزایش نیافتن قیمت دلار و عقب‌نشینی اسکناس آمریکایی تا محدوده 54 هزار تومان، احتمال رشد قیمت سکه دور از انتظار است.

 

لینک کوتاه
دلار قیمت سکه

اخبار مرتبط

نظرات شما