عضو هیئت مدیره بانک مسکن دغدغه اصلی دولت سیزدهم را رفع دغدغه عمومی از حوزه مسکن دانست و گفت: بانک مسکن تاکنون قرارداد بیش از 230 هزار واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن را انجام داده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، «جعفر آقاملایی» در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تشریح عملکرد بانک مسکن در نهضت ملی مسکن اظهار داشت: بانک مسکن تاکنون قرارداد بیش از 230 هزار واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن را انجام داده است.
 
وی با بیان اینکه 12 هزار واحد نیز در مرحله عقد قرارداد در دفترخانه است، افزود: میزان تسهیلات مقرر بانک مسکن برای این 230 هزار واحد نزدیک به 79 هزار میلیارد تومان است.
 
آقاملایی با اشاره به دغدغه رییس جمهوری در حوزه مسکن، گفت: همان طور که می‌دانیم دغدغه اصلی دولت سیزدهم، رفع دغدغه عمومی از حوزه مسکن است که با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری سال در حوزه مهار تورم باید بیشترین تمرکز را روی ساخت مسکن گذاشت تا از تورم در حوزه قیمت‌گذاری جلوگیری به عمل آورد.
 
عضو هیئت مدیره بانک مسکن همچنین اظهار داشت: تمرکز بر تسریع ساخت و واگذاری مسکن به اقشار مختلف به صورت واضح از فضای روانی تورم جلوگیری می‌کند.

لینک کوتاه
نهضت ملی مسکن هیئت مدیره بانک مسکن واگذاری مسکن مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما