یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری 1517 شکایات خود را اعلام کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد، سید ابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و پیش از آغاز تعطیلات و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را به منظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی ترمینال‌ها و ارائه خدمات از طریق مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می‌کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را به منظور سرکشی به مراکز استان‌ها و نظارت بر این بازرسی‌ها اعزام می‌شوند.
 
مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.
 
وی تاکید کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه‌های مربوط به نیازهای مردم انجام خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم انجام می‌شود.
 
ابراهیمی تصریح کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت‌ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل‌ها، نحوه استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و برخورد با مشتری‌ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس‌ها و قیمت بلیت‌ها در ترمینال‌ها و… از جمله موارد بررسی خواهد بود.
 
وی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق تماس با تلفن 1517 شکایت خود را اعلام کنند.

لینک کوتاه
کالا و خدمات تلفن ۱۵۱۷ پاسخگوی شکایات کالاهای عرضه شده

اخبار مرتبط