نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد، به طوری که دیروز شاهد افزایش یا کاهش 5 میلیون تومانی خودروها در بازار بودیم.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، با وجود این‌که 3یمت دلار تقریبا در یک قیمت ثابت مانده و شاهد تغییر آن‌چنانی قیمت دلار از ابتدای هفته نیستیم، اما باز هم بازار خودرو در مسیر صعودی در حرکت است و هر روز شاهد رکوردشکنی‌های جدید قسمتی در بازار خودرو هستیم.
 
این در شرایطی است که فعالان بازار خودرو، از نبود خریدار در بازار گلایه دارند و معتقدند که بازار به رکود تورمی عمیقی فرد رفته است.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت برخی خودروا در بازار با افزایش حدود 5 میلیون تومانی روبه‌رو شد، این در شرایطی است که شاهد بودیم پراید 111 بدون تغییر قیمت، 300 میلیون تومان به فروش رفت.
 
بر همین اساس، گزارش‌ها از روند بازار نشان می‌داد که دیروز در بازار قیمت پژو 206 تیپ دو تغییری نکرد و به قیمت 465 میلیون تومان فروخته شد. پژو 206 تیپ 5 نیز بدون تغییر قیمت، همان 530 میلیون تومان در بازار فروش رفت.
 
اما این خودروها دیروز در بازار 5 میلیون تومان گران شدند، به این‌ ترتیب پژو 207 دستی پانوراما 650 میلیون تومان، سمند EF7 در حدود 470 میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربو پلاس 745 میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای‌ 320 میلیون تومان قیمت پیدا کرد.
 
از سوی دیگر، دیروز بازار خودرو شاهد کاهش 5 میلیون تومانی این خودروها بود، به طوری که قیمت رانا پانوراما پلاس به 520 میلیون تومان و قیمت پراید 131 به 285 میلیون رسید.
 
در این میان، در حال حاضر در بازار خودرو تارا دنده‌ای 635 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار SX بنزینی 308 میلیون تومان، کوییک دنده‌ای R در حدود 325 میلیون تومان و شاهین 525 میلیون قیمت دارد.

لینک کوتاه
خودروها ارزان قیمت تیبا

اخبار مرتبط

نظرات شما