عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در جنوب استان کرمان، گفت: تا امروز برای 2 هزار و 580 واحد نهضت ملی مسکن قرارداد ساخت منعقد شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به جیرفت گفت: تاکنون برای 2580 واحد قرارداد ساخت منعقد شده که این واحدها در مرحله اجرا قرار دارند همچنین برنامه واگذاری زمین به استعداد 700 واحد مسکونی در شرف تحویل به فرهنگیان، متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان بهزیستی قرار دارد.
 
وی افزود: براساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان بیش از 32 هزار متقاضی درسامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 20 هزار نفر واجد شرایط شده‌اند و براساس اولین پالایش 8 هزار و 700 نفر افتتاح حساب داشته‌اند و 3 هزار و 120 نفر هم واریز وجه انجام داده‌اند.
 
بلوردی ابراز امیدواری کرد که با اصلاح قیمت قراردادهای نهضت ملی، برای باقیمانده یک هزار و 400 واحد فراخوان شده، انتخاب سازنده انجام شود و این واحدها در فرایند ساخت قرار گیرند.

لینک کوتاه
نهضت ملی مسکن استان کرمان بانک مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما