در پی انعقاد تفاهم نامه مشترک میان مدیریت منابع انسانی بانک مسکن و بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت، شمار 200 نفر از همکاران و خانواده های آنها برای غربالگری و پیشگیری از بیماری به این بیمارستان معرفی شدند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا؛ دکتر مهدی لطفیان معاون مدیر عامل در امور منابع انسانی با بیان این مطلب گفت: سلامت همکاران به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان از اهمیت بالایی برخورداراست. بر همین اساس برای ارتقای سطح سلامت همکاران و خانواده هایشان تفاهم نامه همکاری با بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت به امضا رسید تا همکاران و خانواده های آنها که در معرض آسیب قرار دارند، شناسایی شده و به این مرکز برای انجام اموری همچون پیشگیری و غربالگری معرفی شوند.
 
وی با اشاره به معرفی 200 نفر از همکاران و خانواده های آنها به این بیمارستان یادآورشد:«همکارانی که در خانواده خود دارای افرادی با بیماری خاص یا دارای معلولیت هستند در اولویت قرار دارند و به ترتیب سایر همکاران نیز به این مرکز معرفی می شوند».
 
دکتر لطفیان، بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت را یکی از بیمارستان های مجهز در سطح منطقه و جهان توصیف کرد که از مجهز ترین و روزآمدترین فناوری های دنیا برای پیشگیری و درمان سرطان برخورداراست.
 
وی در ادامه سخنان خود همکاری های مشترک در حوزه غربالگری سرطان، طراحی، ساخت و راه اندازی مراکز تشخیص و درمان این بیماری و نیز برگزاری همایش های مشترک علمی و تحقیقاتی در حوزه بهداشت و درمان را از دیگر برنامه های اجرایی مشترک بانک مسکن و بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت برشمرد.

لینک کوتاه
بانک مسکن بیمارستان فوق تخصصی برکت سلامت کارکنان بانک مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما