با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام، کشوری جانشین پدافند غیرعامل کشور و مدیران تابعه وزارت نفت در استان، رزمایش پدافند غیرعامل در این استان برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام،در رزمایش شرکت‌های تابعه وزارت نفت در استان ایلام، مجتمع های پتروشیمی ،پالایش گاز، شرکت گاز، نفت و گاز غرب،گاز منطقه‌ هفت ،پخش و‌ پالایش فرآورده‌‌های نفتی و تیم‌هایی از اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و پدافند غیرعامل استانداری ایلام حضور داشتند.
 
هدف از برگزاری رزمایش، افزایش آمادگی‌ اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری ،هماهنگی عناصر شورای پدافند غیرعامل و ادارات و سازمان‌ها و نهادهای پشتیبان جهت مدیریت حوادث احتمالی، تمرین واکنش در شرایط اضطراری برای کسب آمادگی بیشتر و ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیاتی در سطح سه و منطقه‌ای بود.
 
رزمایش پدافند غیرعامل که در دو سناریو تمرین شامل “واژگونی اتوبوس سرویس کارکنان تأسیسات سرچاهی منطقه عملیاتی تنگ بیجار” و “انفجار در سر انشعاب خط 10 اینچ پتروشیمی ایلام “ با دستیابی به تمام برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و با موفقیت برگزار شد.
در این رزمایش که نظارت و مدیریت برخط آن در صدا و سیمای مرکز ایلام انجام شد، از شرکت پتروشیمی ایلام ، تیم‌های آتش‌نشانی و ایمنی، اورژانس و حراست حضور داشتند.

لینک کوتاه
برگزاري رزمایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل وزارت نفت ایلام

اخبار مرتبط

نظرات شما