فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 119 اخلاگر ارزی و کشف 445 هزار واحد ارزی خبر داد و گفت: طرح برخورد با اخلالگران نظام ارزی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری که امروز که با حضور روسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد، در تشریح اقدامات پلیس در برخورد با اخلالگران  نظام ارزی ، گفت: پلیس با هماهنگی بانک مرکزی اقداماتی را در حوزه کنترل قیمت بازار و برخورد با سودجویان طلا و ارز هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی را آغاز کرد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا نیز طی دو الی سه روز گذشته بنا به درخواست مسئولان بانک مرکزی با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته حتی در روز گذشته اقدامات عملیاتی را درخصوص مقابله با اخلالگران نظام ارزی هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی انجام و این اقدامات باعث کاهش 3000 تومانی قیمت ارز در بازار شد.
 
وی ادامه داد: این طرح که در مناطق تجمع صرافی ها بود انجام شد و 119 نفر که متاسفانه تعدادزیادی از آنها دارای سابقه بودند دستگیر شدند. از این افراد 445 هزار واحد ارزی به ارزش حدود شش میلیارد تومان کشف شد.
 
وی ادامه داد: 20 نفر از این افراد  با هماهنگی روانه زندان شدند. این طرح از امروز با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
 
سردار رحیمی افزود: پلیس فتای ما نیز اقداماتی در این زمینه انجام داد و در این راستا نیز  67 کانال  و صفحه در فضای مجازی شناسایی شد و 20 نفر از مدیران کانال ها احضار شدند و پس از اخذ تعهد آزاد شدند 46 صفحه نیز حذف شد. این صفحات میلیون‌ها عضو و بازدید کننده داشتند.

لینک کوتاه
پلیس اخلالگران نظام ارزی دستگیری اخذ تعهد از مدیران

اخبار مرتبط

نظرات شما