مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در متن تبریک  هادی آقابابایی آمده است:
    در ایامی که ارتباطات و روابط عمومی در مویرگ‌های زندگی انسان‌ها نفوذ کرده و  بخشی جدانشدنی از پدیده‌های مختلف اجتماعی شده است، نقش کارگزاران و کارشناسان حوزه ارتباطات در نشر آگاهی و تقویت فرهنگ پاسخگویی برجسته‌تر از همیشه به نظر می رسد.
بدون شک دوام و بقاء سازمان ها در عصر ارتباطات و اطلاعات، مستلزم شناخت تمامی ابزارها، امکانات و ویژگی های خاص این برهه زمانی است و در این میان سرمایه انسانی مسلط به سواد رسانه ای و خبره در حوزه رسانه و روابط عمومی، عنصری مهم برای استمرار فعالیت در فضای رقابتی حال حاضر است. همچنین مدیریت جامعه رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه‌ای، مشاوره‌های تخصصی و ارتباطات دیجیتال و آنلاین از شاخص‌ترین حوزه‌های عملیاتی روابط‌عمومی‌ها است که نیازمند توجه ویژه و آموزش و پرورش نیروهای زبده است چراکه ابزارهای ارتباطی، هرچند قدرتمند، نیازمند محتوای غنی، واقعی و مخاطب‌پسند برای انتشار و به تبع آن، جایگاه‌یابی و جذب مخاطب هستند.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام « جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است روابط عمومی‌ها بتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی برای تجلیل از خادمان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی و تمامی تلاشگران، صاحب نظران، اساتید و دست اندرکاران این عرصه در جای جای ایران اسلامی است.
اینجانب با تبریک این روز به‌ تمامی فعالان عرصه روابط‌عمومی، کسب توفیقات بیشتر در عرصه آگاهی بخشی در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عزیزان شاغل در این عرصه را مسئلت دارم .

هادی آقابابایی
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید

لینک کوتاه
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید روز جهانی روابط عمومی