نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عرضه خودرو در بورس بدعتی عجیب و در دنیا بی نظیر است که خودرویی را بدون سازوکار لازم در بازار سرمایه عرضه کنیم.

به گزارش نسیم اقتصاد، محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه و نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 5 دی 1401 مجلس در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه خودرو در بورس بدعتی عجیب و در دنیا بی نظیر است که خودرویی را بدون سازوکار لازم در بازار سرمایه عرضه کنیم؛ این طرح بسیار عجیبی است که اثرات آن نیز قابل مشاهده است.
 
وی افزود: بر اساس این طرح یک خودروی 300 میلیون تومانی به بهانه کشف قیمت و فروش عادلانه که مبنای درستی ندارد، با قیمت 450 میلیون تومان عرضه شود.
 
این نماینده مجلس عنوان کرد: عزیزانی روز گذشته در صحن اصرار داشتند که کسری بودجه و ناترازی در بودجه را عامل افزایش قیمت ارز نشان دهند؛ متاسفانه چیزی که بیان می‌شود با واقعیت‌های بودجه همخوانی ندارد و در حالی است که در شش ماهه اول سال 65 هزار میلیارد تومان (همت) واگذاری دارایی‌های مالی اتفاق افتاده و در همین زمان 73.8 همت تملک مالی داشتیم و این یعنی این فرضیه‌ها، صحیح نیست.

لینک کوتاه
زنگنه عرضه خودرو بورس بودجه

اخبار مرتبط

نظرات شما